tisdag 18 juli 2017

Festligheter

Man kan inte bara renovera utan man måste ju ha lite festligheter också. Denna gång var det inte halloweenfest som stod på schemat utan en liten avtackningsfest tillsammans med mina fantastiska kollegor då jag ska ge mig ut på nya äventyr. Det passade ju även väldigt bra då det länge varit många på jobbet som har varit mer än nyfikna på vårt lilla projekt, så vad passade inte bättre än att ha festen i kyrkan. Ännu en gång så visar kyrkan vilken kapacitet den har för tillställningar med mycket folk. Sammanlagt så blev vi 40 personer och det var inga problem att få plats, dock hade vi väldigt tur med vädret så maten kunde vi äta ute i trädgården.  



Alla samlade på en och samma bild. Vilket gäng!

Lupiner på välkomstdrinkbordet. 

   
Trodde aldrig att våran köksö skulle vara för liten men med mat för 40 personer så räckte inte ens den till.

    


Vilket fantastiskt väder vi fick!




Stort tack till alla mina kollegor som gjorde kvällen så lyckad och tack för de fina presenterna!

 

/ Johanna


1 kommentar:

  1. Nej! Jag behöver fortsättningen! Vart är badrummet? Jag vill se allt!!

    SvaraRadera